?

Log in

No account? Create an account
 
 
13 December 2005 @ 05:33 pm
Alo, iuburea mea, sunt eu, fericirea~  
Ryo Kev in PAPER!!!! Nomg.. Alsie, I love you, sis!!!! ♥ ------------------>

How awesome is that? I love my sis! ^-^ Nobody out there has any idea how awesome my sis is. ^^ Btw, can I open the wrapped presents? ^__^

I have been SO BUSY the last few days. Actually, for more than a few days... but there's only three more days of work before 'break', so I can do it. ^^ I think... lol. I really, really need to relax, because something that happened to me yesterday made me realize just how strung out I've been. I've been having fun with friends, but I definitely, definitely have been strung out...... Time to change that, if possible. ^^ I know how, too.

Going to go hang out with Eda and have Starbucks before japanese class tonight. I want to relax and just gab and stuff for a while... ahhhh, oh how I'm looking forward to this!!! ♥

Btw... gotta make Xmas cards!! ^-^ Though I don't have a list of people to give them to, but that's going to be a choice I'll personally make. ^^ Later.. XD They'd better be New Years cards in that case, lol!
 
 
Current Music: オゾン - 恋のマイアヒ ~ DRAGOSTEA DIN TEI
 
 
 
long gone with her red shoes onredshoeson on December 13th, 2005 05:55 pm (UTC)
There are Starbucks in Japan??

*dies*
Hi-chan (火ちゃん)hinoai on December 13th, 2005 10:08 pm (UTC)
Starbucks is HUGE here! The busiest Starbucks in the world is actually in Tokyo. ^__^
Chiakichiaki777 on December 14th, 2005 03:25 am (UTC)
no we're barbaric and drink swill we makwe our selves. XD
Hi-chan (火ちゃん)hinoai on December 14th, 2005 05:18 am (UTC)
Since when do you live in Japan? XD
Chiakichiaki777 on December 14th, 2005 06:31 am (UTC)
I'm Japanese mind you XD
Hi-chan (火ちゃん)hinoai on December 14th, 2005 09:01 am (UTC)
I thought you lived in America? ^_^;
Chiaki: Hmmm?chiaki777 on December 14th, 2005 11:45 pm (UTC)
fine... get technical on me >.>
long gone with her red shoes on: grr jayneredshoeson on December 14th, 2005 08:30 pm (UTC)
*eyeroll* B/c it's totally impossible to read what I wrote as 1) a sarcastic comment or 2) a musing on the inevitability of the domination of the world via capitalism grace a Starbucks.
Hi-chan (火ちゃん)hinoai on December 15th, 2005 06:37 am (UTC)
XD Don't take it to heart, Mina. *hugs* ?When you come to Japan, I am definitely going to take you to the busiest Starbucks in the world!!! ^o^
Omegalildevilyouko on December 13th, 2005 08:55 pm (UTC)
The uniforms in your picture are so adorable. ^o^

Have fun at Starbucks~
tsubon on December 14th, 2005 03:04 am (UTC)
Yay for Higa and Seigaku! ^_^

And yay for "Numa Numa Song"~! Have you heard the English version of that?
Hi-chan (火ちゃん)hinoai on December 14th, 2005 05:16 am (UTC)
Higa? ....... The jersey is the American Senbatsu team's, not Higa... ;_; *cuddles Kevin*

LOL "Numa numa song"...?!?! ROFLOL I've never heard it called that before! LOL! No, I haven't heard the english version..
tsubon on December 14th, 2005 05:51 am (UTC)
*twitches* Oh hey, you're right...what the heck am I thinking *smacks head*...>_< I'm sorry! It has been a while I saw the anime. XD Higa's uni was all black or something.

LOL, that's how it's called on my English version. XD It's really a corny song, but it was kind of cute. And repetitive.
Numa Numa // O Zone
Hi-chan (火ちゃん)hinoai on December 14th, 2005 06:24 am (UTC)
That is SO WEIRD to hear that!!! O.o In english!!! X_x Weird!!!!! It kind of sounds retarded, actually. ^^;;;;;;;;;;;;;;;But thanks for the file! LOL It's so weird, the translation is totaly off. LOL
tsubon on December 14th, 2005 08:04 am (UTC)
I thought it was weird when I first heard it too. And I did think that it was really off from "Love under the linden tree", but a friend explained that it was just a different song for the American release of their album. XD
Ariel/Kaorikokoro_no_uta on December 14th, 2005 04:37 am (UTC)
How awesome! I want to know how to make those!!! OMG!
ひかり~ちゃんhikarichang on December 14th, 2005 06:06 am (UTC)
::pokessssss:: >__> I hope you don't mind me adding you as a friend ^^'' I just like reading your journal ~~ @o@ wahwahaha.. :: pokes the seigaku t-shirt :: sooo cute!!! *___*!!! ::pokes american's t-shirt thingy:: .__.'' ::pokes:: XDD
starbucks..must be ultra exspensive in japan =3='' already exspensive in north america~~O___O!!! ♥!
Owlsie .:*・°☆alsie on December 20th, 2005 07:04 am (UTC)
You're welcome~! ^___^ I had SO much fun making those. X3 And sure, go ahead an open all of it! ;D
katsumijp21katsumijp21 on May 15th, 2010 10:51 pm (UTC)
i know this is such an old post of yours but I couldn't resist when I saw the song you were listening to. the guys that sing it are Romanian and I'm Romanian and well.... no point actually :P just felt nice to see that people from other countries listen to it. (even though personally I detest the song because it has the most idiotic lyrics; but that doesn't matter; I'm glad people have heard of Romanians in positive ways as well , not just negative)
I've been reading your journal for a while now and I want to say how much I admire you for the courage and strenght you've shown going through so much while in Japan. I love that country and would like to visit it but I don't know if I would have had your courage to go on my own to live there. Best of luck to you !!!
P.S. I love your apartment, especially the blue wall with the yellow sun ^^
Hi-chan (火ちゃん)hinoai on May 16th, 2010 12:31 am (UTC)
LOL, thank you!

You mean Ozone? Dragonesta Din Tei is a famous song, I think people all over the world listen to it! ^^
katsumijp21katsumijp21 on May 16th, 2010 06:29 am (UTC)
yup , they do. probably because of the rhytm; it's catchy. anyway, ozone disbanded and one of them went solo (don't know what happened to the others though) . here's his solo debut song. maybe you'll like it as well.
http://www.youtube.com/watch?v=8qTFqnDpuvE&playnext_from=TL&videos=tMXygtWvu-E