?

Log in

No account? Create an account
 
 
13 November 2005 @ 09:31 am
ECHIZEN RYOOOOMA!!!  
Playing around and realizing that I suck at screentones.....

But ah, what better way to start off the morning than with KeviRyo? #^o^#


Kevin x Ryoma? Yes. Mmmmmmmmmmmm!

I still need tons of practice inking too. It didn't come out as good as I wanted it to. m-.-m But next I'm going to do those doujinshi pages that I've been wanting to. Maybe I'll play with this one on the computer too, for colors.... (we'll see!)

Edit: OMG yay!! The KebiRyo doujinshi circle (Moechu) added two events to their list!!!!!!!!!!! UWA!!!!!! ♥ Though the soonest one's in March... o.o
 
 
Current Music: NANA starring Mika Nakashima - My Medicine
 
 
 
Sana-chan: Fly Highsana_chan on November 13th, 2005 12:34 am (UTC)
Wow!! That looks so great!! I think you did a really good job with the screentones too! I tried it once and it was a complete disaster lol.

Kevin looks really sexy too lol.
Hi-chan (火ちゃん): PoT - RyoKev Can we have sex now?hinoai on November 13th, 2005 01:14 am (UTC)
Kevin is always sexy, I just had to get him to pose for me is all! ^____^
明珠: krysyuy/yanagikiku_cha8_8 on November 13th, 2005 12:46 am (UTC)
waa! It looks soo cute! I ♥ how you drew Kevin's hair. ^0^

and I think your inking and screen toning came out really good! ^^
Hi-chan (火ちゃん)hinoai on November 13th, 2005 01:14 am (UTC)
Thank you! ^___^ Hair is so much fun!! I want to try a really really shoujo picture soon, so that I can try some of the other effects that I like. ^^ They don't really look right with Tenipuri. XD
(no subject) - kiku_cha8_8 on November 13th, 2005 01:43 am (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
Hi-chan (火ちゃん)hinoai on November 13th, 2005 01:15 am (UTC)
Thank you! Of course you can see it! ^.^
angeangelamori on November 13th, 2005 12:54 am (UTC)
It looks great from here! Kevin's got such a cute pout! ^_^;;
Hi-chan (火ちゃん)hinoai on November 13th, 2005 01:15 am (UTC)
Kevin's always cute! ^o^ I just had to get him to pose for me. ^^
sailorstarsun: yuuta approvedsailorstarsun on November 13th, 2005 12:55 am (UTC)
=O

Wow, that's really good! *awed*

Yey for KeviRyo! X3
Hi-chan (火ちゃん): PoT - RyoKev Can we have sex now?hinoai on November 13th, 2005 01:15 am (UTC)
KeviRyo needs more fans, I tell you!!
(no subject) - sailorstarsun on November 13th, 2005 02:58 am (UTC) (Expand)
fr_galfr_gal on November 13th, 2005 01:04 am (UTC)
Oooooo.... The prettiness... Nya I love the KevinRyomaness.
Hi-chan (火ちゃん): PoT - RyoKev Can we have sex now?hinoai on November 13th, 2005 01:16 am (UTC)
Sankyuu!! ^____^
Junebug: heimdall HEARTaimaru on November 13th, 2005 01:20 am (UTC)
::lol saves kevin:: ♥
Hi-chan (火ちゃん)hinoai on November 13th, 2005 01:21 am (UTC)
Kebin lubs you! ^___^
(no subject) - aimaru on November 13th, 2005 01:21 am (UTC) (Expand)
(no subject) - aimaru on November 13th, 2005 01:21 am (UTC) (Expand)
(no subject) - hinoai on November 13th, 2005 01:25 am (UTC) (Expand)
(no subject) - aimaru on November 13th, 2005 01:34 am (UTC) (Expand)
C L O V E Ridyllica on November 13th, 2005 01:27 am (UTC)
Nice but Kevin's eyes look a bit weird. [looks at an angel]

WAI :D
C L O V E Ridyllica on November 13th, 2005 01:28 am (UTC)
I mean erm. [tilts her head]

(no subject) - hinoai on November 13th, 2005 01:39 am (UTC) (Expand)
Katrina: nagayan icon created by lineveranangel604 on November 13th, 2005 01:38 am (UTC)
your art is soooo gorgeous and enviable!!!!!!!! ^_^
Yuntokkitsu on November 13th, 2005 01:39 am (UTC)
Ooh, very nice. :3 The inking's great, and the toooones. *___* *has horrible weakness for tones like whoa, haha* Very, very lovely, yes.

I'm going to assume that's a necklace he's wearing, and those aren't bra straps. Or the outline of a tanktop or something under his over-shirt.
Kyo-chan: schu wasted mind by alsiekyofujimiya on November 13th, 2005 01:55 am (UTC)
Goddamn, that's beautiful... I'm jealous of your ability, but then again, you probably knew that. ^_^
Tiny Tiny Court: Cock goes whar?fencer_x on November 13th, 2005 01:58 am (UTC)
Just gotta say, I really didn't like Kevin at all (or rather, saw no reason to like him, he was kinda annoying) til Ryoma got to New York.

Then, Hello, OTP. ♥ I really hope you get your hands on some of these doujin! I've yet to see one of them (hell, I'm having way better luck getting Ryoga/Ryoma!) and would NOT be averse to some lovelies for this pairing at ALL <333
Frannie: hiroki ~in lovefrannie on November 13th, 2005 02:47 am (UTC)
It looks really really nice~ (☆_☆)~
sugaahcube on November 13th, 2005 03:57 am (UTC)
ERYR*U%^T$$%HB@$I^bgm9prybuj5i8h YAYAYAYAYAYAYAY . Eee, I love the way you draw. Omg, so awesome XD!
Chiakichiaki777 on November 13th, 2005 04:46 am (UTC)
it's looks very nice ^_^