?

Log in

No account? Create an account
 
 
03 May 2005 @ 11:12 pm
Please fill this one out?  
Stolen from ryoma_kun... (and everyone)

We all have things about our friends that make us slightly envious. Not in a bad way, but in a "Wow! I wish I had that person's hair, eyes, money, relationship, toe nails, whatever."

So tell me what about me makes you envy me (cheap-ass ego boost/comment whoring, I know), then post this in your LJ and see what makes me envious of you!!!


I was almost afraid of putting this in my journal... ^^;;;; But in the spirit of insatiable curiosity, I decided to go for it... ^^;;; (not that I need an ego boost, wah!!)
 
 
 
C L O V E Ridyllica on May 3rd, 2005 02:19 pm (UTC)
Hi-chan...what makes me envious of you? Ah. I have to say... hmm.. [thinks] I really don't know you that well but I would hope to know you a bit better.
I would of have to say, your ability to have such confidence in yourself for quitting a job and being able to stay happy and optimstic [sp?] and look for something that you love to do and move on. Heh;
美夢_miyuchan_ on May 3rd, 2005 02:54 pm (UTC)
..mhmm let's see, you're tall, pretty, and luckiest person alive when it comes to tenimyu related things^^;
Also are very patient and nice with everyone, my patience is less than 0
You have so many friends who love you and so on and on^^
Mhmm yeah I think all of these things make me quite envious of you^_^ (in a good way^^)
Artabandonedsoul on May 3rd, 2005 03:20 pm (UTC)
Your job at JUMP. Hell, the fact that you even have a job. Oh, and your boobs. Well, not that I envy your boobs cuz you have them and I don't...more like I envy your boobs cuz they're boobs. Or something. Iunno.
Hi-chan (火ちゃん)hinoai on May 3rd, 2005 03:25 pm (UTC)
I don't HAVE a job at JUMP. I NEVER SAID I DID. In fact, I said 100 times that people had it wrong. X_X I just had dinner with some of the people that work there, that's all. X_X And a tour. No JOB.
Xaveriexavierre on May 3rd, 2005 03:27 pm (UTC)
Your adventures...
Hmmm... even though i was quite new here... yet after reading your entries, i would say that u really had a wonderful and interesting life... About your work, interests and adventures... I enjoy reading them too... *wink*
A Fandom Butterfly: <3chinawolf on May 3rd, 2005 04:53 pm (UTC)
You hair, your height, and the effortless fangirling you do with *such* grace! XD
Frannie: kime ~omg chibi love *squicks*frannie on May 3rd, 2005 05:04 pm (UTC)
I like how nice you are to people, even those you don't even know. It really makes me happy that there are nice people everywhere ^^
and your piccies make me dance ^^ especially shiny Kime!Nipples! piccies >D
Kei: *chu*aoi_tenshi on May 3rd, 2005 05:18 pm (UTC)
You're goregous art~ *thinks* That you live in Japan and can get TeniPuri stuff cheap =D *thinks* Wah...I guess that's really it...It's more admiration rather than jealousy in my case ^^;
Gottis: Dorkygottis_chan on May 3rd, 2005 05:25 pm (UTC)
This one's easy! ^^ That super sweet layout you had on your LJ before, with you sitting over your blog---thingie. ^^ I wanna have such a pretty layout too! X3
Shannon "Roku-chan" Townsendroku_chan on May 3rd, 2005 05:46 pm (UTC)
I'm envious of the amount of experience you're gaining living in Japan. I've always admired people that had no chains or ties to keep them down.
Jessraindancer_jess on May 3rd, 2005 06:07 pm (UTC)
I am envious of your beautiful hair, great art ability, and your openness about your sexuality and the guys (and girls?) you like. I know that sounds weird, but I'm so shy and you seem to have so much confidence. I hope someday I will have that too.
Eajoa on May 3rd, 2005 06:34 pm (UTC)
You living in Japan of course. ^^
oyamadayoh on May 3rd, 2005 06:43 pm (UTC)
You're living in Japan. You're confidant. You have nice REAL friends that you can see on a daily basis. You draw/color well. You have a job. You're optimistic. You're pretty. You have a Kevin doujinshi.
Owlsie .:*・°☆: Misuzu [Dream]alsie on May 3rd, 2005 06:50 pm (UTC)
Your confidence, and how you can lift others spirits. :) Your sewing skills, and cosplay! Not to mention [though it's not an envy thing] being the best sister ever~~ ♥♥♥
KikyoYuiladyseiryuu on May 3rd, 2005 08:27 pm (UTC)
You're an awesome friend, though you live hlafway across the world. You always keep in touch, and you're hospitible. You never give up, and have followed a dream. It's awesome!
越前 リョーマryoma_kun on May 3rd, 2005 10:04 pm (UTC)
You live in Japan and how nice/friend you are ^^

*hugs*
yungumii on May 3rd, 2005 10:45 pm (UTC)
lol where should i start? XD hahaha. i am SOO jealous that u get to live in Japan...u'r a lot closer to yanagi than i am for sure..lol. u've seen most of kime's concerts and u've been to the tenimyus...u'r able to go to the d-boys shop whenever u want...u know the japanese language...and well let's just say i can go on and on but i won't. ^.^ lol.
yungumii on May 3rd, 2005 10:46 pm (UTC)
ah yeah..lol. forgot other stuff that i'm envious of u. i don't even know how i left it out >_<

u'r an awesome person...who's willing to help out anyone. ^^ ::glomps:: thanks for helping me with some japanese words. u'r SO niceee...::glomp:: thatz why i luvv u ^^
ochibi_glomperochibi_glomper on May 3rd, 2005 11:10 pm (UTC)
You living in Japan, your artistic ability, and how nice you are to everyone!
(Anonymous) on May 3rd, 2005 11:21 pm (UTC)
Hey sweetie, haven't checked in on your journal in a while, as I've been away ... and now I have to respond to this one.

I totally admire your artistic ability. Also, it's way cool that you know who you are and what you want in life, and are willing to go for it. Plus, I am so envious that you are in Japan right now! :)

Be proud. Few people are as cool as you!

Cheers,

Shannon
aaalfonso on May 4th, 2005 12:07 am (UTC)
The fact that you're happy and I'm miserable. :P
Chiakichiaki777 on May 4th, 2005 01:28 am (UTC)
Your art skills and dedication is what makes me envious of you. Along with being able to work in Japan, so cool.
aly Says \ ألينramble_corner on May 4th, 2005 01:52 am (UTC)
ermm where to start??
1) you can draw
2) you are adventurous enough to go live in Japan which led to
3) you can go to tenimyus and such and buy the goods direct (and oogle the cast in person)
4) you wrote such descriptive report on those event (thanks for sharing that)
5) you seem like a friendly girl who easily attract people to want to friend you (witness the comments received on your LJs :D)
6) and based on your recent post (yeah repeating others but it's true.. you're pretty.. )

XD XD XD


Rollergal: Yuyakawaii_gurl on May 4th, 2005 05:52 am (UTC)
Lets see....you are an awesome artist! I've always thought you were more talented than I am, so I suppose I envy you for that (but in a good constructive way ^^)

When we were at AIPX I envied you for living on your own away from your family (now I am living the dream Yeah!) And now you are living on your own all the way in Japan! Just wow...

*hugs*
buriteri on May 4th, 2005 08:08 am (UTC)
^^ i absolutely admire and envy youre individuality!
you are the one person i know of [even out of everyone i know irl] that [at least it appears to me] completely and absolutely true and hones to themself no matter what anyone things *Hugs x 99999999999993978243856976209347203975*
not to mention your creativity and how artistic you are is just wonderful
Hanjae: *Yawn* || _sashimihanjae on May 4th, 2005 10:35 am (UTC)
Holy god, you should've posted this earlier, Jamie! 8D

Dude, I can't say how much I envy you. I envy your entire life, your living in Japan, your possible job at Shounen Jump, your knowing all these really interesting people, being in the D-Boys fanclub, you can read Japanese, you have access to merchandise and all other kinds of good stuff, you have a chance to get backstage in Dream Live 2... >.< Omg. And you're so pretty, has lotsa friends, etc 8D <3

I mean all this, too :P I'd never ego-boost someone like this unless it's true.
angeangelamori on May 4th, 2005 11:36 am (UTC)
OMG... but you're a gorgeous babe living in Tokyo. What's there not to envy? HAHAHA... ^_^
キモさ満々♡ 미친 외국인: kawakubo - follow the glowing ballsdilettantka on May 4th, 2005 02:27 pm (UTC)
Hehmmm, I envy your confidence and your willingness to just go for things. and of course your pretty looks, too! ♥
DAC, the curious little catboy_dac_ on May 4th, 2005 04:57 pm (UTC)
1) you've got so much artistic talent
2) you have so many friends
3) you're learning Japanese
4) you've been to Japan (I don't envy you living in Japan, just that you've been ;P )
5) you're so confident, happy, and optimistic