?

Log in

No account? Create an account
 
 
08 May 2004 @ 09:22 pm
Friends..........  
I just watched the Friends finale...

And I cried... I bawled happy tears... Ross and Rachel.................... <3 Ross and Rachel forever. Finally, Finally.... ! ^_^ I'm still sniffling... It was so perfect... Rachel's phone call on Ross's answering machine... OMG... I was on edge... I've loved this show for years, and finally... finally.. ^_^ I'm happy. It was a good ending.

Does anyone else get this emotional over tv shows? I'm not a big TV watcher, but when I find one I like, I laugh and cry along with all of them. Speaking of which..... the season finale for the OC had me bawling in the living room............. T_T

Side note... I have the first 3 episodes of season 4 of Queer as Folk wanting me to watch them.... but I only saw the first 2 or 3 episodes of season 3 so I'm REALLY behind... should I wait or just watch now?
 
 
Current Mood: so happy I'm crying
 
 
 
Llyn_lyn on May 8th, 2004 09:24 pm (UTC)
OMG. I totalled bawled after the OC, too! Things better start shapeing up next season!
Hi-chan (火ちゃん)hinoai on May 8th, 2004 09:28 pm (UTC)
Tesss!!!! Damn that Ryan for leaving! I felt soooo bad for Seth... he was sooo hurt!! ;_;
キモさ満々♡ 미친 외국인: get up on thisdilettantka on May 8th, 2004 09:32 pm (UTC)
Did you download it? Some people I work with are freaking because they want to see it and I told them I'd look since I hvae a cable modem and CD burner, but I don't watch Friends so I have no idea.. lol
Hi-chan (火ちゃん)hinoai on May 8th, 2004 09:48 pm (UTC)
Yep! ^^ You can get it from Bit Torrent here: http://www.suprnova.org

Just tell them to check out the TV series section, and then there is a subsection for Friends. It took me two days to get it, but it was well worth the trouble! ^^

I also have it here, but it would be just as slow to send it over AIM, I'm afraid. ^^;; I could try uploading it. ^^
Msakuraevolution on May 8th, 2004 11:36 pm (UTC)
i might wait... that way Ted's drug addiction would make a helluva lot more sense *^^*

i love the new opening credits for this season's QAF
Artabandonedsoul on May 9th, 2004 11:06 am (UTC)
yah...a girl who chills in my room cried after OC and almost after Friends. And she's into anime. So I made her watch a lot of anime with sad parts (Scrapped Princess, Angelic Layer, etc) just to watch her cry. It's kinda funny. I'm a jackass. But I like fun.
long gone with her red shoes on: movieghosts -- petethebumredshoeson on May 9th, 2004 11:30 am (UTC)
I am always getting teased for being too emotional about TV shows! (Especially SCRUBS... I can't help it; I <3 them so.) And I think everyone ot emotional about the FRIENDS finale. ^_~